VILLA ΡΟΔΟΠΗ/ΚΩΣΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ/ΑΡΧΕΙΟ.ΔΩΡΕΑ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΟΥ









ΚΩΣΤΑΣ Χ.ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ/ΑΡΧΕΙΟ

Το 2001 αποφάσισα να προσφέρω στη συλλογή τέχνης του Μουσείου Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης του Πανεπιστημίου Αθηνών,44 έργα νεοελλήνων εικαστικών καλλιτεχνών ,δωρεά στη μνήμη των γονέων μου Χαρίλαου Κων/νου Ευαγγελάτου και της μάννας μου Ροδόπης Ευαγγελάτου το γένος Σπύρου Τσάση [βλ.φωτό τους και άνω φωτό από την βάπτιση του πατέρα μου στο προσεισμικό σπίτι της οικογένειας στο Αργοστόλι].Σημειωτέον ότι παράλληλα με τις εικαστικές μου σπουδές και επιδόσεις φοίτησα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβα το πτυχίο της Νομικής Σχολής του.Ηδη σαν ιδρυτής της ομάδας τέχνης ART STUDIO EST είχα προσφέρει επίσης 3 ζωγραφικά έργα μου μαζί με άλλα έργα μελών του EST γιά τον εμπλουτισμό του Μουσείου Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης το 1994.
Παραθέτω τα έγγραφα αποδοχής των δωρεών μου αυτών.
Ολα τα έργα [συνολικά 47] έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Μουσείου.
arch-museum.uoa.gr/archeology/index.php?...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις